torsdag 19 maj 2011

Tre dagar på resande fot

Tisdag till onsdag i Sthlm sedan hem för 10 timmar och därefter tillbaka för en trekvartsdag i Sthlm . Tisdag till onsdag hade Jim och jag mycket att stå i, middagen fick anstå intill strax efter 21. Det var givande dagar fra,förallt senare delen av tisdagen och onsdag förmiddag. Sedan saknar jag fortfarande en resurs i arbete och socialt, Avsaknaden av denna speciella resursperson drar ner helhetsintrycket. Jim gör dock ett mycket gott jobb för att täcka den lucka som uppstått.
Resan fram och tillbaka hem gick bra, dagens hemresa har däremot inte gått så bra. Ett rälsbrott har gjort oss mer än en timme försenade. Typiskt, dagen började bra men ganska snart började problemen. Först blev min kollega sen av ren obetänksamhet. När vio sedan skulle öppna våra dokument var våra mappar raderade från servern, återläsningen fördröjde arbetet med ca en timme, när vi väl kunde börja så hade två av resurspersonerna blivit upptagna med annat.
Hoppas morgondagen blir bättre.
En av mina polare anlände idag till Denver, Colorado, är jag avundsjuk eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar