onsdag 16 mars 2011

Även en lång resa börjar med ett första steg

Så har även jag hänfallit åt det jag varit skeptisk till och nästan hånat under några år, att bli en bloggare.

Jag har ofta anklagat bloggare och deras bloggar för att inte fylla någon större funktion, så gör inte heller den här bloggen. Jag ser den som ett terapeutisk verksamhet för mig själv och förväntar mig få eller inga läsare.

Egentligen fattar jag inte varför jag skapat den, vad ska jag skriva om till exempel. Ska jag kommentera vädret idag eller kanske någon av mina superintressanta arbetsuppgifter eller försöka skriva något roligt eller fyndigt? Som rubriken antyder så är det här en första insats på vad som kanske blir ett långvarigt tidsfördriv för mig, eller slutar resan redan imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar