torsdag 1 september 2011

Trygg Hansa - ett säkert sätt att bränna pengar

Vad ska man göra?
Mot ett försäkringsbolag känner jag mig och är jag nog helt maktlös.
Jag upplever att Trygg Hansa har svikit mig. Jag har betalt försäkringspremier till under flera år,när jag sedan drabbas av en skada så låter de mig ha en obemannad byggarbetsplats i 45 dagar utan att erbjuda någon ty av ersättning. Efter omfattande tjat har jag lyckats utverka en mindre kompensation.

Jag vill också framhålla deras totala ovilja att möta kunder. Fem personer på flera olika ledningsnivåer har uppmanats att ringa mig, två har hörsammat detta. Dessa två har sedan lovat att återkomma efter att de satt sig in i ärendet, tro inte att de gjorde det.

Nej, Trygg Hansa är inte ett bolag att luta sig mot när nöden är som störst. Jag kommer aldrig att rekommendera det bolaget, inte ens till ovänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar